In urma isteriri declansate de moartea copilului de 4 ani cauzata de nist ecaini vagabonzi, am ajuns la o concluzie ingrijoratoare: sunt foarte multi oameni bolnavi, si de-o parte si de alta a cazului.
Raman cu intrebarea: de ce nu se considera bunica lui Ionut (n.m. numele copilului decedat) vinovata de moartea acestuia cand i-a lasat, pe el si pe fratele sau de 6 ani, nesupravegheati mai mult de 40 de minute.? Cum sa astepti sa vina copiii si tu sa stai linistita pe banca in parc? Daca nu era niciun caine pe strada, nu inseamna ca nu mai erau pedofili, violatori, criminali. Sau pur si simplu putea sa il loveasca unul cu bicicleta si chiar sa il si omoare. Tu unde erai?
1. Cainii trebuie dusi in adaposturi (nu ucisi), sterilizati si dati spre adoptie; ei nu trebuie sa ramana pe strada;
2. Trebuie „ajutati” si cei care instiga la uciderea altor oameni; din cate stiu eu, era o chestiune penala;
3. Trebuie luate masuri si impotriva criminalilor, violatorilor, talharilor si pedofililor;
4. Unde sunt banii nostrii? Acolo este cauza, nu mai tratati efectele!
As a result of the hysteria cause by the 4-year-old boy, Ionut, who was killed by stray dogs in Tei Park, Bucharest, Romania, I have reached to a disturbing conclusion: there are a lot of sick people on both sides of the case (against and pro-dogs).
There is still a question I ask myself: how can Ionut’s grandmother, who was in charge of taking care of him and his elder brother (m.n. 6-year old) does not feel guilty for his death as she said she had left the two kids unsupervised for more than 40 minutes? How could she wait for the children to return and just sit on the bench? Hypothetically speaking, if there were no dogs at all on the street, would that mean there were no kidnappers, rapists, murderers or child molesters either? That is wrong. It could also just had been a bicyclist that run into him and injured and even killed that little kid. Where were you, grandma?
1. stray dogs must be taken from the streets, kept in special places, outside towns, sterilized and sent to adoption;
2. A specialized „help” must be given to those that instigate to violence and crime of those who love animals;
3. Measures must be taken for thieves, criminals, rapists and child molesters, too;
4. Where are my money given for solving these issues? Here is the cause; stop treating the effects!