Important

Nu am trait-o, dar risc s-o traiesc

 

Da; asa mi se pare situatia de astazi in care ma aflu. Derularea evenimentelor din ultimii doi ani seamana din ce in ce mai mult cu ceea ce mi-au povestit diversi oameni, cunoscuti sau necunoscuti, despre perioada comunista. Si daca te mai si informezi si mai si gandesti de unul singuri iti dai seama ca, prin mijloacele folosite de basisti, au inceput toate dictaturile.

Nu am trait perioada comunista, cei cativa ani nu se pun, nu eram constienta. Dar risc sa traiesc o periada mai mult decat autoritarista. de la ce post de televiziune sa vad, daca sa ma duc la vot … la cum sa traiesc, cum sa gandesc. Va suna cunoscut? Din pacate, in ciuda „bunului” capitalism si in ciuda „maretei” democratii, astazi eu sunt privata de libertate. Prin lipsa optiunilor, prin ingradirea si anularea drepturilor, prin necontrolarea monopolurilor de pe piata romaneasca (ex: RCS-RDS), prin invalidarea votului meu, prin anularea drepturilor mele la sanatate, prin nerespectarea legilor, prin tolerarea evaziunii, prin jefuirea mea financiara, morala, prin umilire, prin sustinerea devalorizarii si degradarii societatii.

Perioada comunista: nu am trait-o, dar risc s-o traiesc. Si chiar nu imi pasa ce credeti despre mine, daca o sa am ocazia, o sa le-o platesc inzecit si fara posibilitatea de a-si mai reveni.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

