Important

Mesaj pentru Base!

Dosare si amenintari sa ii faci lui maica-ta. Noi suntem 16,527,971 de votanti si, facand idiotenia aia de cvorum (50%+1), te-am demis! Asa ca … Base, cara-te!

Cat despre lovitura de stat, eu, care am votat, nu am dat nicio lovitura de stat, tradatorule de tara! Iat pentru tradatori exista o singura solutie …

3 gânduri despre „Mesaj pentru Base!

    1. Sa vedem ce decide Curtea Constitutionala. Din punctul meu de vedere, decizia este usor de luat daca iti pasa de votul oamenilor. Asteptam. Multumim celor carora le-a pasat si care au venit la vot, indiferent de optiunea lor. Au demonstrat ca nu doar tipa, ci si actioneaza.

      Sa ai o zi interesanta!

      Apreciază

Lasă un răspuns

