Important

De ras sau de plans?

Dorind sa imi petrec duminica fara sa deschid televizorul pe stiri pentru a nu ma enerva inca de dimineata, am amanat cat am putut acest moment. Dar iata, ca pe seara am intrat pe net si pe c eimi pica ochii? „Roberta Anastase se pronunţă în favoarea unei remanieri guvernamentale care „să aibă loc cât mai curând”. ” (sursa antena3)

De ras sau de plans? Eu propun sa fie Roberta remaniata, poate incepe si procuratura cercetarea penala impotriva hoatei. Este de ras faptul ca tocmai ea sustine acest lucru si de plans sistemul pentru ca din cauza modului in care functioneaza, Roberta Anastase este inca presedintele Camerei Deputatilor din Pralament si inca libera.

Lasă un răspuns

