Important

Emil Hossu a plecat

Actorul Emil Hossu a decedat ieri, 25.01.2012, la teatrul Nottara din Bucuresti. Privindu-l nu ti-ai fi imaginat ca, la cei 70 de ani ai sai, actorul roman ar fi putut vreodata sa fie rapuns de vroe boala, de vreo afectiune, de vreo durere. Dar, iata, ieri artistul Emil Hossu s-a prabusit pe scena, doborat fiind de un atac de cord; dupa aproape 40 de minute de resuscitare, medicii de la SMURD au declarat decesul marelui actor roman; un actor iubit, respectat, laudat care a celebrat viata, bucuria. Dar ce vorbesc eu, nici macar nu l-am cunoscut pe acest om, nu l-am vazut interpretand pe acest actor. L-am cunoscut insa pe luptatorul Emil Hossu care la mitingul USL mi-a vorbit despre libertate si despre necesitatea luptei pentru aceasta. Poate vorbeste firea artistica din mine, poate educatia primita de la parinti. Poate; nu mai conteaza. Un singur cuvant: respect!

 

Lasă un răspuns

